joi, 7 martie 2013

Raluca


Raluca, Raluca, Raluca
ai adus cu tine toată trupa...
Eu doar pe tine te-am chemat la film!
Raluca, Raluca, Raluca
să mergem acasă că se răceşte supa:
prietenele tale pot şi fără tine
să meargă la film!

Raluca tu eşti jucăuşă
şi eşti frumoasă ca o păpuşă.
Raluca chipul tău străluceşte
şi părul tău pe toţi înveseleşte...
- Raluca! Nu o vizităm pe a ta mătuşă,
cel puţin nu acum,
când pofta ta spre casă mă grăbeşte!

Raluca, Raluca, Raluca
ai adus cu tine toată trupa...
Eu doar pe tine te-am chemat la film!
Raluca, Raluca, Raluca
să mergem acasă că se răceşte supa:
prietenele tale, fără tine, să meargă la film!

Raluca eşti caldă precum o mănuşă
şi văd că eşti foarte bine dispusă;
Raluca, privirea ta mă ispiteşte,
mişcarea ta mă cheamă
şi profund mă doreşte...
Raluca închide acea uşă
şi vino acum să ne iubim nebuneşte!

Raluca, Raluca, Raluca
ai adus cu tine toată trupa...
Eu doar pe tine te-am chemat la film...
Raluca, Raluca, Raluca
să mergem repede că se răceşte supa:
pofta ta spre casă mă grăbeşte,
să mergem Raluca, să ne iubim nebuneşte!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru