joi, 7 martie 2013

Elena


Frumoasă la chip Elena e a mea ispită.
Sub o gustare de vin Elena e mereu dorită...
Precum o prinţesă Elena vrea iubire:
ea mă vrea pe mine, Elena tu eşti fericire!

Precum o şoaptă de vis Elena apare
în timp de paradis, Elena din mare,
prin locuri de foc, Elena cea fermecătoare,
iubită de magie, de mine şi de soare!

Amăgind clipa Elena e nemuritoare.
Eternă la chip Elena e dulcea mea chemare...
Precum o sirenă Elena mă atrage spre iubire:
ea mă cheamă pe mine, Elena tu eşti fericire!

Precum o şoaptă de vis Elena apare
în timp de paradis, Elena din mare,
prin locuri de foc, Elena cea fermecătoare,
iubită de magie, de mine şi de soare!

Sofisticată-n nuanţe Elena e înger de lumină.
În ale mele braţe Elena e a mea regină...
Precum o mireasă Elena mă invită la iubire:
ea mă doreşte pe mine, Elena tu eşti fericire!

Precum o şoaptă de vis Elena apare
în timp de paradis, Elena din mare,
prin locuri de foc, Elena cea fermecătoare,
iubită de magie, de mine şi de soare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru