marți, 19 martie 2013

Oaia


- Beee, beee, beee...
Nu-mi luaţi mieluţul meu,
scumpul mamii, dragul meu...

- Beee, beee, beee...
Nu mă lăsa mamă să mă ia,
scumpă mamă, draga mea...

- Beee, beee, beee...
Unde îl duci stăpâne şi ce faci cu el,
scumpul mamii, dragul meu?

- Beee, beee, beee...
Unde mă duc mamă şi ce fac cu mine?
Scumpă mamă... numai bine!!

- Beee, beee, beee...
Uite soro: o să ţi-l omoare,
o să-i taie gâtul, o să ţi-l doboare...

- Beee, beee, beee...
Nu se poate Doamne! Chiar o să-l ucidă!
O scump fiul meu cu ce eşti tu de vină?

- Beee, beee, beee...
Adio mamă! Să rămâi cu bine... Lumina mi se stinge,
viaţa-mi se destramă: paştele mi-o frânge!

- Beee, beee, beee...
Ţine-mă soro, că am să mor...
Mi-au ucis copilul, cristoşii mamii lor!

- Beee, beee, beee...
Lasă scumpă dragă că-şi vor primi răsplată,
când le va sta în gât tinereţea furată!
Când le va sta în gât tinereţea furată...


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru