joi, 7 martie 2013

Cosmina


Cosmina lumina viaţa mea.
Ea ceru-mi deschidea şi dorul mi-l ştia:
Cosmina lumina privirea mea!

De aceea nu pot încă să o iert
căci a trădat iubire mare:
ea s-a trădat pe sine
când a plecat în ţări din depărtare...

Cosmina cunoştea dorinţa mea.
Ea fericire îmi aducea şi pofta mi-o ştia:
Cosmina cunoştea ce inima-mi dorea!

De aceea nu pot încă să o iert
căci a trădat şi doare:
ea s-a trădat pe sine
plecând fără înştiinţare...

Cosmina iubea fiinţa mea,
ea gândul mi-l citea şi inima-mi ştia,
Cosmina iubea dragostea mea!

De aceea nu pot încă să o iert
căci a trădat iubire ce nu moare:
ea s-a trădat pe sine
când a uitat sărutul meu şi a buzelor cântare...


Nume de fete, nume de femei - Radu Lucian Alexandru
http://www.scribd.com/doc/129167342/Nume-de-Fete-Nume-de-Femei-Radu-Lucian-Alexandru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru