joi, 7 martie 2013

Mirela


M-ai sedus şi m-ai abandonat Mirela;
mi-ai lăsat inima în foc şi în jar...
Mirela, tu eşti rea la suflet,
ai firea întunecată şi plină de amar...
Mirela, tu eşti rea la suflet,
ţi-e firea întunecată şi plină de amar...

Am crezut că mă iubeşti nespus Mirela
dar tu ai plecat spre ţări îndepărtate:
Mirela, nici rămas bun nu ţi-ai luat
când tu te-ai dus departe...
Mirela, nici rămas bun nu ţi-ai luat
când tu te-ai dus departe!

Mi-ai spus că mă iubeşti Mirela
şi că nu ne vom despărţi niciodată...
Mirela, tu m-ai amăgit în amor
dar eu nu vreau să fii blestemată ..
Mirela, tu m-ai amăgit în amor
dar eu nu vreau să fii blestemată...

Eu te-am iubit şi mult te-am preţuit Mirela
aşa că te iert şi îţi urez casă de piatră...
Mirela să fii mereu fericită şi senină la faţă,
eu mai sufăr un pic şi apoi încep altă viaţă...
Mirela să fii mereu fericită şi senină la faţă,
eu mai sufăr un pic şi apoi încep altă viaţă...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru