joi, 7 martie 2013

Maria


Maria e o adiere de cer luminos,
Maria e un nume de stea;
Maria tu eşti o privire de timp amoros,
Maria sărutul tău pe mine mă vrea!

Înălţată pe nori de iubire, Maria,
tu eşti a mea mântuire Maria.
Chipul tău îmi surâde în noapte Maria;
pe buzele tale eu trăiesc în şoapte Maria...
Maria e izvorul purtător de viaţă,
Maria e glasul care îmi dă povaţă;
Maria e dragostea ce mă aşteaptă,
Maria e iubirea devenită faptă!

Înălţată pe nori de iubire, Maria,
tu eşti a mea mântuire Maria.
Chipul tău îmi surâde în noapte Maria;
pe buzele tale eu trăiesc în şoapte Maria...

Maria e lumina ce te cucereşte,
Maria e un zâmbet care dă fiori;
Maria e privirea care te doreşte,
Maria-i mângâierea născută din flori...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru