joi, 7 martie 2013

Ioana


Mi-e dulce gura ta Ioana
şi buzele tale nu le mai pot uita...
De ce-ai plecat din viaţa mea Ioana?
Vino înapoi la mine,
din nou, să te pot săruta!

- Eu nu am nimic cu Oana...
Te rog să mă crezi Ioana!
Oana a fost doar o întâmplare:
Ioana tu eşti dragostea mea cea mare!
Ioana tu eşti dragostea mea cea mare!

Mi-e gândul tot la chipul tău Ioana
şi ochii tăi eu nu-i mai pot uita...
Te-ai ridicat din pat şi ai plecat, Ioana...
Întoarce-te înapoi la mine,
revino-mi în braţe spre a te săruta!

- Eu nu am nimic cu Oana...
Te rog să mă crezi Ioana!
Oana a fost doar o întâmplare:
Ioana tu eşti dragostea mea cea mare!
Ioana tu eşti dragostea mea cea mare!

Mi-e inima cucerită de tine Ioana
şi glasul tău eu nu-l mai pot uita...
Te-ai îmbrăcat în grabă şi-ai plecat, Ioana...
Te rog să vii înapoi la mine:
mi-e dor nespus de a te săruta!
Mi-e dor nespus de a te săruta!
Mi-e dor nespus de a te săruta...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru