joi, 7 martie 2013

Antonia



Nu mai pot trăi fără ea,
fără Antonia, fără iubirea mea...
M-a vrăjit, m-a dansat şi m-a cucerit:

- Antonia să nu mai pleci vreodată din privirea mea!
Te aştept pe un peron de gară în Bucureşti,
te aştept să ajungi în braţele mele...
Antonia te aştept să-ţi dau tot ce-ţi doreşti,
te aştept înconjurat de cântecele mele...

(Nu mai pot trăi fără ea,
fără Antonia, fără iubirea mea...
M-a vrăjit, m-a dansat şi m-a cucerit:)

- Antonia te vreau tot timpul în privirea mea!
Te aştept pe o bancă, lângă lac, în Herăstrău;
te aştept lângă mine sub un cer de seară...
Antonia te aştept cu flori, eu sunt al tău,
te aştept cu petale înflorite sub lumini de vară...

(Nu mai pot trăi fără ea,
fără Antonia, fără iubirea mea...
M-a vrăjit, m-a dansat şi m-a cucerit:)

- Antonia te vreau acum să vii în privirea mea!
Te aştept la restaurantul din colţ să mă izbăveşti,
te aştept, la masă să vii, ca pe o zână din stele...
Antonia te aştept cu un pahar de vin, să mă însufleţeşti,
te aştept să mi te arăţi, te aştept cu doruri grele...

(Nu mai pot trăi fără ea,
fără Antonia, fără iubirea mea...
M-a vrăjit, m-a dansat şi m-a cucerit:)

- Antonia, te vreau doar pe tine în privirea mea...
Doar pe tine te vreau Antonia,
doar pe tine te vreau,
doar pe tine...


Nume de fete, nume de femei - Radu Lucian Alexandru
http://www.scribd.com/doc/129167342/Nume-de-Fete-Nume-de-Femei-Radu-Lucian-Alexandru  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru