joi, 7 martie 2013

Mihaela


Într-un câmp de flori am întâlnit-o pe Mihaela.
Sub un cer cu nori i-am chibzuit menirea:
O, Mihaela, ce dulce ţi-e privirea...
(O, Mihaela, tu nu eşti ca Mirela!)

Mihaela, o dulce Mihaela,
aseară te-am visat pe un pat de flori,
Mihaela, o dulce Mihaela,
astăzi te-am adorat sub un cer cu nori.
Mihaela, o dulce Mihaela,
tu nu eşti ca Mirela...

Pe un pat de flori am cunoscut-o pe Mihaela.
Sub un parfum de amor i-am întâlnit iubirea:
O, Mihaela, ce dulce ţi-e privirea...
(O, Mihaela, tu nu eşti ca Mirela!)
Mihaela, o dulce Mihaela,
aseară te-am visat pe un pat de flori,
Mihaela, o dulce Mihaela,
astăzi te-am adorat sub un cer cu nori.
Mihaela, o dulce Mihaela,
tu nu eşti ca Mirela...

Printre multe flori am dezvelit-o pe Mihaela.
Prin patimi de dor i-am cucerit clipirea:
O, Mihaela, ce dulce ţi-e privirea...
(O, Mihaela, tu nu eşti ca Mirela!)
Mihaela, o dulce Mihaela,
aseară te-am visat pe un pat de flori,
Mihaela, o dulce Mihaela,
astăzi te-am adorat sub un cer cu nori.
Mihaela, o dulce Mihaela,
tu nu eşti ca Mirela,
tu nu eşti Mirela...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru