joi, 7 martie 2013

Isabela


Vântul adie printre buclele tale franţuzeşti,
Isabela, razele soarelui lângă noi se înserează
şi la picnic redus tu mă pofteşti:
Isabela, haide stai jos şi lângă mine te aşează!

Isabela tu eşti franţuzoaică,
m-ai cucerit cu sărutul tău naţional
şi deşi ştiu că o să-mi treacă
vreau să probez acasă şi amorul tău senzual!

Mă delectează pe limbă vinul tău franţuzesc,
Isabela, noi stăm întinşi pe iarbă
şi degustăm bucate alese cu gust românesc:
Isabela, lasă-mi privirea în dulceaţă să te soarbă!

Isabela tu eşti franţuzoaică,
m-ai cucerit cu sărutul tău naţional
şi deşi ştiu că o să-mi treacă
vreau să probez acasă şi amorul tău senzual!

Soarele luminează din zare chipul tău franţuzesc,
Isabela, te laşi curtată cu pasiune de doamnă:
şi de aş şti limba să-ţi vorbesc,
Isabela, te-aş iubi chiar aici, de nu ar fi toamnă.

Isabela tu eşti franţuzoaică,
m-ai cucerit cu sărutul tău naţional
şi deşi ştiu că o să-mi treacă
vreau să probez acasă şi amorul tău senzual...

- Isabela pot să probez acasă şi amorul tău senzual?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru