marți, 19 martie 2013

Iepuraşul


- Unde te duci domnule Iepuraş? Şi unde te grăbeşti?
Doar nu mergi în oraş?...
Ia spune: chiar mergi în oraş?

- Acolo mă duc, măi vere Bursuc,
că vreau şi eu acasă să aduc
un morcov şi un suc!...
Am poftă de un morcov şi de ceva suc!

- Înţeleg cu morcovul ce ai putea face...
Dar ce e cu sucul? El ce bine îţi face?...
Ia spune: sucul, el ce bine îţi face?

- Văd că eşti nedumerit dar nu ar trebui:
că şi sucul e de morcovi tu ar trebui să ştii!
Că sucul de morcovi mie îmi place şi tu cred că ştii!

- Ia te uită la vărul Iepuraş:
vrea suc de morcovi... preparat în oraş...
Chiar vrei să bei suc de morcovi la terasă în oraş?

- Şi ce ai vrea să beau? Suc de mere diluat cu pere?
Ia zi: tu asta bei? Suc de mere diluat cu pere?

- Vai de mine, dar nici nu m-aş gândi!
Eu beau doar suc de orz, mălai şi hamei,
eu beau suc de struguri şi de prune...
Eu beau doar sucuri bune, bune...

Morcovul, întradevăr, face bine la vedere
şi sucul de morcovi e dulce la gustare...
Dar sucul de hamei te bine dispune,
sucul de struguri are gust de mângâiere
iar sucul de prune te aprinde de plăcere...

- Hai să trăieşti măi vere! Că bine le mai zici!
Hai cu mine la un suc! Sau poate la o bere!
Hai cu mine în oraş măi domnule Bursuc!...


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Radu Lucian Alexandru